Selwerd Internet Information Desk

Helpdesk and FLITS-meeting

Wat we wel doen en wat we niet doen

De helpdesk bestaat om je te helpen met problemen met je internetverbinding. De helpdesk is er niet voor om je met hardware of generieke windowsproblemen te helpen. Dit omdat het te veel tijd en mankracht vergt. Daarnaast zijn hardwareproblemen vaak zo divers dat wij vaak ook niet weten wat er mis is. We zijn allemaal vrijwilligers. We zullen je proberen te helpen wanneer we dat kunnen, maar we hebben misschien niet altijd tijd wanneer jij dat wilt.

We zijn ook het communicatiekanaal tussen de bewonersvereniging en de ISP.

Je kan ons een e-mail versturen of simpelweg langskomen. De e-mail adressen zijn <helpdesk1+web@selwerd.nl>, <helpdesk2+web@selwerd.nl> en <helpdesk3+web@selwerd.nl> voor Selwerd 1, 2 en 3, respectievelijk. Of, als je een algemene vraag hebt, mail naar <helpdesk+web@selwerd.nl> om ons allemaal te bereiken.